Задоволеність клієнтів має важливе значення для успіху будь-якого бізнесу. Наявність ефективного та надійного пристрою з високопродуктивним вбудованим механізмом сканування – інструмент, що забезпечує користувача точною інформацією, яка дозволить йому надавати своїм клієнтам послуги та продукти, які їх цікавлять у будь-який момент. Індустрія послуг та розваг у сучасному світі не може витримувати конкуренцію та розвиватися без застосування засобів цифрової ідентифікації та AutoID рішень.
У закладі громадського харчування необхідно візуалізувати замовлення, надрукувати чек, купон або Флайєр, розмістити завдання для кур'єра та проконтролювати його виконання? У кінотеатрі чи в аквапарку потрібні квитки з достатньо надійним захистом та точним контролем у зоні пропуску гостей? Технічному персоналу необхідно провести обслуговування чи ремонт побутової техніки дома у клієнта? Щось ще потрібно вирішити?
Підвищення задоволеності замовників. Зростання доходів. Це лише кілька проблем, що стоять перед підприємствами сфери обслуговування. Працівники мають більшу гнучкість і швидше реагують на мінливі вимоги, якщо мають можливість швидко ідентифікувати інформацію, відстежувати її зміни та легко звітувати про виконання своїх завдань. Ось чому інтегровані AutoID рішення, які пропонує ДА КОМПАНІ для керування робочими процесами, гарантують, що кожен співробітник вашої організації — від обслуговуючого персоналу на місцях і мобільних працівників до керівництва — матиме найточнішу та своєчасну інформацію. Результати? Більш виважені рішення. Оперативне реагування на запити замовників. Підвищення продуктивність праці під час обслуговування задоволених клієнтів. І більш висока прибутковість.