Стандартна та розширена гарантія

Стандартна та розширена гарантія

На куплені у нас товари надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 60 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, або гарантійний талон ТОВ "ДА КОМПАНІ"

Полное описание

Для здійснення гарантійного обслуговування потрібні:

  • наявність правильно та чітко заповненого гарантійного талону, в якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк торгуючої організації;
  • документ, що підтверджує покупку (рахунок-фактура, видаткова накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації.

У яких випадках гарантія не надається?:

  • порушено збереження гарантійних пломб
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію чи схему товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон
  • серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
  • збереження інформації на жорсткому диску

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.